Zvanīt WhatsApp

Par SUBARU

Subaru ilgus gadus bija plašāk pazīstams kā Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) uzņēmuma autobūves nodaļa, taču 2017.gada pavasarī korporācija mainīja savu identitāti, lai turpmāk sauktos Subaru CorporationSubaru Corporation ražo jaunieviestu produktu klāstu, kas balstās drošās tehnoloģijās - automobiļus, gaisa transportu, autobusus un ēkas, industriālos produktus un transportu, un ekoloģiskās sistēmas. Subaru Corporation mērķis ir izstrādāt augstākās kvalitātes zīmolus un būt galvenajam globālajam noteicējam 21.gadsimtā. Lai atbalstītu cilvēku un planētas nākotni, Subaru Corporation veido individuāli katru produktu un sola saglabāt tradīcijas.

Pirmajam Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) prezidentam Kenji Kita bija savs viedoklis par automašīnām. "Ja tu gatavojies būvēt automašīnu, būvē pilnvērtīgu auto." "Japāņu automašīnām jābūt japāņu nosaukumiem." Kitas kungs bija kaislīgi pārņemts ar ideju ražot pasažieru automašīnas un bija īpaši dedzīgs par uzņēmuma pirmo pasažieru auto - 1954. gada prototipu P-1.

Kitas kungs vāca balsis uzņēmumā, lai iegūtu idejas P-1 nosakumam, bet neviens no piedāvājumiem nebija pievilcīgs. Beigās automašīnai iedeva skaistu japāņu vārdu, kas bija glabājies dziļi viņa sirdī - Subaru.

Subaru ir Vērša zvaigznāja nosaukums. Sešas zvaigznes no šī zvaigznāja ir redzamas visizteiksmīgāk, bet pārējās 250 zilganīgās zvaigznes var redzēt ar teleskopu.

Rietumos šis zvaigznājs tiek saukts par Plejādi, Ķīnā par Mao, bet Japānā par Subaru ("valdīt" vai "savākt kopā"). Japānā tiek saukts arī par Mutsuraboshi ("Sešas zvaigznes"), zem kura nosaukuma bieži parādās ļoti seni Japānas dokumenti kā, piemēram, Kojiki un Manyosyo un literatūra kā, piemēram, Makura-no-soshi. Patiesību sakot, šis ir iemīļotākais japāņu zvaigznājs no senseniem laikiem. Pietiekami interesants fakts, lai FHI izveidotu sešas apakškompānijas.

Daudzus gadus SUBARU bijis pārliecinošs līderis Pasaules rallija čempionātā (WRC), kur uzvaru laurus plūca ne vien individuāli komandas pārstāvji, bet arī komanda kopumā. Līdz pat 2010.gadam SUBARU lielākai daļai, ja ne visiem, asociējies tieši ar autosportu. Tā laika SUBARU sauklis - “Think. Feel. Drive.” (Domā. Jūti. Brauc.) bija arī SUBARU ziņojums par ideālo inteliģenci un jūtīgumu. Tas nozīmēja, ka SUBARU tā laika mērķis bija būt par drošu, videi draudzīgu augstas klases autoražotāju, kā arī atstāt iespaidu uz visiem pasaules klientiem. Tomēr 2010.gada 2.novembrī, SUBARU paziņoja par zīmola jauno “saukli” - “Confidence in Motion” (Pārliecībā kustībā).

Lai gan SUBARU pirmsākumi meklējami tālajā 1915.gadā - lidmašīnu ērā, SUBARU zīmols kā automobiļu ražotājs pazīstams kopš 1954.gada (ražošana uzsākta 1953.gadā). SUBARU dzimtene ir Japāna, kur vēl aizvien tiek ražotas visas SUBARU automašīnas Japānas, Eiropas, Āzijas un Āfrikas tirgum, savukārt Amerikai paredzētās SUBARU automašīnas ražo turpat Amerikā.

Pirmais SUBARU rūpnīcas prezidents bijis Kenji Kita, kurš teicis: “Ja tu būvē automašīnas, būvē tās pilnvērtīgas. Japāņu automašīnām jābūt japāņu vārdiem.” Pirmā automašīna, kas tikusi pie SUBARU zīmola, bija modelis P-1.

SUBARU ir zvaigžņu “pulciņa” nosaukums Vērša zvaigznājā, kur 6 zvaigznes redzamas ar neapbruņotu aci, bet ap tām aptuveni 250 zilganas zvaigznes redzamas, izmantojot teleskopu. Šis ir japāņu iecienītākāis zvaigznājs kopš seniem laikiem. Turklāt SUBARU ražotājs FHI bijis gana kreatīvs, un apvienojis sešus savus uzņēmumus zem viena nosaukuma “SUBARU”.

SUBARU zīmols laika gaitā attīstījis ne vien automašīnas tehniskajos un vizuālajos parametros, bet arī savu logo.