Uzņēmums

 

Subaru plaši pazīstams kā Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) plaša autoražotāja nodaļa, kas 2017.gada pavasarī mainījis savu identitāti un turpmāk saucas Subaru Corporation. Subaru Corporation ražo jaunieviestu produktu klāstu, kas balstās uz drošu tehnoloģiju iedalījumu kā, piemēram, automobiļu, gaisa transporta, autobusu ražošana un ēku gatavošana, industriālie produkti un transporta, un ekoloģiskās sistēmas nodaļa. Subaru Corporation mērķis ir izstrādāt augstākās kvalitātes zīmolus un būt galvenajam globālam noteicējam 21.gs. Lai atbalstītu cilvēku un planētas nākotni, Subaru Corporation veido individuāli katru produktu un sola saglabāt tradīcijas.

Pirmajam Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) prezidentam Kenji Kita bija savs viedoklis par automašīnām. "Ja tu gatavojies būvēt automašīnu, būvē pilnīgu auto." "Japāņu automašīnām jābūt japāņu nosaukumiem." Mr.Kita bija kaislīgs ražot pasažieru automašīnas un bija dedzīgs par uzņēmuma pirmo pasažieru auto - 1954. gada prototipu P-1.

Mr. Kita vāca balsis uzņēmumā, lai iegūtu piedāvājumus nosaucot P-1, bet neviens no piedāvājumiem nebija pievilcīgs. Beigās Mr. Kita automašīnai iedeva skaistu japāņu vārdu, kas bija glabājies dziļi sirdī - Subaru.

Subaru ir Vērša zvaigznāja nosaukums. Sešas zvaigznes no šī zvaigznāja ir redzamas visizteiksmīgāk, bet pārējās 250 zilganīgās zvaigznes var redzēt ar teleskopu.

Rietumos šis zvaigznājs tiek saukts par Plejādi, Ķīnā par Mao, bet Japānā par Subaru ("valdīt" vai "savākt kopā"). Japānā tiek saukts arī par Mutsuraboshi ("Sešas zvaigznes"), zem kura nosaukuma bieži parādās ļoti seni Japānas dokumenti kā, piemēram, Kojiki un Manyosyo un literatūra kā, piemēram, Makura-no-soshi. Patiesību sakot, šis ir iemīļotākais japāņu zvaigznājs no senseniem laikiem. Pietiekami interesants fakts, ka FHI izveidojis 6 apakškompānijas.

Daudzus gadus SUBARU bijis pārliecinošs līderis Pasaules rallija čempionātā (WRC), kur uzvaru laurus plūca ne vien individuāli komandas pārstāvji, bet arī komanda kopumā. Līdz pat 2010.gadam SUBARU lielākai daļai, ja ne visiem, asociējies tieši ar autosportu. Tā laika SUBARU sauklis - “Think. Feel. Drive.” (Domā. Jūti. Brauc.), kas bijis kā SUBARU ziņojums par ideālo inteliģenci un jūtīgumu, ko devis SUBARU, braucot ar to. Tas nozīmēja, ka SUBARU tā laika mērķis bijis būt par drošu, videi draudzīgu augstas klases autoražotāju, kā arī atstāt iespaidu uz visiem pasaules klientiem. Tomēr 2010.gada 2.novembrī, SUBARU paziņoja par zīmola jauno “saukli” - “Confidence in Motion” (Pārliecībā kustībā).