Ziņas

Jaunais Subaru Forester iepazīstina ar e-Boxer un jaunām prasmēm

Izturīgs un vienmēr uzticams, Forester sasniedzis jaunu snieguma pakāpi - ar pirmo e-Boxer hibrīddzinēju no Subaru un augstvērtīgāku salona apdari nekā jebkad.

Subaru Forester jau četrās modeļu paaudzēs bijis uzticams, vispusīgs un varošs palīgs profesionāļiem un aktīvās atpūtas cienītājiem, kam nepieciešams robusts automobilis ar tik pārliecinošu visu riteņu piedziņu, kāda var būt tikai Subaru. Kopš SUV klases automašīnu pircēji saskata Forester ne tikai raupju visurgājēju, bet arī modernu automobili ar augstvērtīgu apdari un jaunākajiem vadītāja asistentiem, šis modelis izkāpis no skarbā "mežinieka" tēla. Pilnībā jauns salons, plašas komforta "ekstras" un EyeSight pretsadursmes sistēmas ierindo Forester starp ērtākajiem un drošākajiem vidējās klases apvidus automobiļiem.

"Esam pārliecināti, ka jaunākā Forester inovācijas un dizains šoreiz uzrunās arī tos autobraucējus, kas vēl nav atklājuši ceļu uz Subaru zvaigznāju," saka Subaru dīlera AD REM Auto automašīnu tirdzniecības speciāliste Evita Dzanuškāne.

Vairāk vietas un gaismas

Jaunais Subaru Forester kļuvis garāks un platāks, palielināta arī riteņu bāze, tā atvēlot vairāk vietas aizmugurējiem pasažieriem. Vēl īsākas virsbūves pārkares nekā iepriekš ne tikai uzlabo manevrētspēju šķēršļotā apvidū, bet arī atvieglo automašīnas lietošanu pilsētā. Tur Subaru Forester vizuāli izcelsies ar Bi-LED starmešiem un diožu pretmiglas lukturiem, kas šim modelim iekļauti standartaprīkojumā un paredzēti teicamai ceļa un bezceļa izgaismošanai tumsā. Atverot bagāžnieka vāku, atklājas netipiski plata durvju aila - iekraušanas platums sasniedz 1,3 metrus, kas ir klases rekords! Bagāžnieka ietilpība joprojām pārsniedz 500 litrus, kas šajā gadījumā patiesi ir sasniegums, jo...

...Forester ir hibrīds!

Lai apvienotu modelim raksturīgo vilktspēju, dinamiku un iekļautos jaunākajās atgāzu normās, Subaru veiksmīgi izmanto patlaban populāro iekšdedzes dzinēju elektrifikāciju. 2 litru četru cilindru benzīna bokserdzinējs (150 ZS) papildināts ar 12 kilovatu elektromotoru. Tas ir pilnībā integrēts Lineartronic variatora korpusā un smeļas enerģiju no 13,5 kilovatu baterijas, kas uzstādīta drošaā vietā - virs aizmugurējās riteņu ass.

"Tālredzīgi izvietojot e-Boxer sistēmas komponentus, Subaru ne vien saglabājis Forester raksturīgi zemo smaguma centru, bet arī atstājis neskartu tradicionālo, simetrisko pilnpiedziņas transmisijas izvietojumu, - un to novērtēs Subaru klienti, kas iepazinuši iepriekšējo paaudžu Forester spējas," uzsver AD REM Auto servisa vadītājs Gatis Bensons.

E-Boxer spēj darboties kā 100% elektriskā, tā kombinētā režīmā, bet baterijas uzlāde notiek gan ripojot, gan no iekšdedzes dzinēja - kā kuro brīdi izdevīgāk.

Vairāk X-Mode režīmu

Jaunākie šāda tipa automobiļi jau pierādījuši, ka elektrifikācija ne vien neapdraud ierastās modeļa kvalitātes, bet gan tās papildina. 65 Nm elektromotora atbalsts Forester lieti noder uzsākot kustību uz ceļa un pārvarot smagākas vietas bezceļā. Vienlaikus panākta arī degvielas ekonomija par 10% un atbilstība pašlaik stingrākajam Euro 6d izmešu standartam. Tādējādi Subaru pat radis iespēju papildināt X-Mode bezceļu braukšanas sistēmu ar diviem atsevišķiem režīmiem.

Dārgāks? Nē - vērtīgāks!

Pirmo reizi iekāpjot jaunajā Forester, novērtēsit jaunos sēdekļus. Tie ir dziļāki, ar izteiktāku spilvenu profilu un "dārgāku" apdari. Braucot Forester nodemonstrēs blīvāku nekā iepriekš skaņas izolāciju un jaunākās vadītāja saskarnes - itin visas Forester versijas tagad atbalsta Apple Car Play un Android Auto. "Var teikt, ka Subaru Forester piektajā paaudzē beidzot pavisam "iznācis no meža", taču vajadzības gadījumā gatavs tajā atgriezties, jo svarīgākie modeļa talanti palikuši neskarti, - gluži vienkārši tiem pievienojušies jauni," teic E. Dzanuškāne, un aicina iepazīties ar jauno Subaru Forester e-Boxer AD REM Auto autocentros Rīgā un Valmierā.