Ziņas

2013. Subaru ir bijis rekordu gads

Pērnā gada jauno Subaru automašīnu pārdošanas apjomi visā pasaulē sasnieguši jaunus rekordus. Subaru rūpnīcas Japānā un ASV strādājušas augstākajā pārnesumā un 2013. gadā uzbūvējušas vairāk nekā 800 000 automašīnas – par 8% vairāk, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.


Subaru lielākais tirgus bija ASV, kur tika pārdotas 424 863 jaunas Subaru automašīnas – tas ir 26,2 procentu pieaugums. Šis rezultāts nozīmē, ka jau piekto gadu pēc kārtas Subaru sasniedz aizvien augstāku gada pārdošanas apjomu un ir kļuvuši par vienīgo ražotāju ASV, kas to sasnieguši sešus gadus pēc kārtas.

 

Subaru populārie SUV modeļi Outback un Forester ASV pārsnieguši 100 000 pārdotu eksemplāru: Forester pavasarī atklātā pilnīgi jaunā versija tika pārdota 123 592 eksemplāros (+61,9%), bet Outback – 118 049 eksemplāros (+0,4%). Arī Subaru kompaktais krosovers XV sniedzis savu ieguldījumu izaugsmē ar 53 741 pārdotiem eksemplāriem (+626,6%).

 

Kanādā tikušas pārdotas 36 760 Subaru automašīnas (+18,6%), kas nozīmē visu laiku rekordu jau otro gadu pēc kārtas. Arī Forester un Subaru XV veicinājuši šo izaugsmi ar attiecīgi 11 239 (+57,1%) un 6115 (+239,0%) pārdotiem eksemplāriem.

 

Austrālijā Subaru pārdevuši 40 200 automašīnas, arī uzstādot visu laiku rekordu otro gadu pēc kārtas. Forester un Subaru XV panākumi arī šeit bijuši stabili ar attiecīgi 13 649 (+18,3%) un 10 764 (+8,6%) pārdotiem eksemplāriem.

 

Arī Ziemeļvalstīs (Skandināvijā un Baltijas valstīs) SUBARU 2013. gadā sasnieguši jaunus rekordus. Pērnais gads noslēdzās ar 7976 pārdotām automašīnām, kas ir 12,1 procentu pieaugums.

 

Pat Baltijas valstīs Subaru pārdošanas apjomi sasniedza jaunu pārdošanas rekordu ar 1502 pārdotām vienībām, kas salīdzinājumā ar 2012. gadu ir 3,7 procentu pieaugums. Lielākais Subaru tirgus Baltijas valstīs ir Igaunija, kas trešo gadu pēc kārtas uzstādījusi jaunu rekordu ar 1011 pārdotām automašīnām. Subaru tirgus daļa Igaunijā (5,1%) ir visaugstākā zīmola tirgus daļa visā pasaulē.

 

– Izņemot 2011. – cunami – gadu, mums ir izdevies paaugstināt tirgus daļu katru gadu jau desmit gadu garumā. Mēs esam viens no nedaudzajiem uzņēmējiem, kas nemitīgi pievārējuši pretvēju arī tad, kad ekonomiskie apstākļi bija īpaši smagi, – stāsta Ringo Rahumēls (Ringo Rahumeel), SUBARU Nordic pārdošanas direktors Baltijas valstīs.