Ziņas

Japāņu automobiļi ir viskvalitatīvākie

ASV Patērētāju viedokļa aptauja, kurā vērtē tādus faktorus kā testa brauciens, automobiļa drošība un uzticamība, ir lielākais šāda veida pētījums Amerikā. Šogad prestižajā aptaujā piedalījās pieci japāņu auto zīmoli, un Subaru ieguva augstāko novērtējumu.

 

Pētījumā tika intervēti aptuveni 1,4 miljoni automobiļu īpašnieku. Subaru ieguva 75 punktus, kas ir par 2 punktiem vairāk nekā pagājušā gada aptaujā, un tas ļāva šim auto zīmolam ierindoties pirmajā vietā.

 

Japāņu uzvaras gājiens turpinājās, jo Subaru pēdās gāja arī citi japāņu auto zīmoli. Mazda ierindojās otrajā vietā, un tai sekoja Toyota, Honda un Nissan. Par labāko Eiropā ražoto auto zīmolu kļuva Volvo, kas ieguva sesto vietu.

 

Visi Subaru modeļi izrādījās pārāki, vērtējot braukšanas dinamiku, un saņēma augstāko jebkad piešķirto novērtējumu testa braucienu kategorijā. Gluži jaunais Subaru Impreza, kas ir viens no šā gada jaunpienācējiem, strauji izvirzījās un tika nominēts kategorijā „Labākā izvēle savā klasē”.

 

Subaru augstu novērtēts arī lietoto automobiļu tirgū. Pēc ALG (Automobiļu līzinga rokasgrāmatas) datiem šogad Subaru ir augstākā tālākpārdošanas vērtība ASV tirgū. Attiecībā uz modeļiem – gan Legacy, gan Outback ieguva pirmās vietas savās klasēs.

 

Top 12 auto zīmoli pēc patērētāju aptaujas datiem, 2012. gads

1. Subaru       75 p.

2. Mazda        74 p.

3. Toyota       73 p.

4. Honda        72 p.

5. Nissan       67 p.

6. Volvo        64 p.

7. Hyundai      63 p.

8. BMW          63 p.

9. Volkswagen        62 p.

10. Ford        60 p.

11. Mercedes-Benz    58 p.

12. General Motors   56 p.