
Japāņu automobiļi ir viskvalitatīvākie
ASV Patērētāju viedokļa aptauja, kurā vērtē tādus faktorus kā testa brauciens, automobiļa drošība un uzticamība, ir lielākais šāda veida pētījums Amerikā. Šogad prestižajā aptaujā piedalījās pieci japāņu auto zīmoli, un Subaru ieguva augstāko novērtējumu.
Pētījumā tika intervēti aptuveni 1,4 miljoni automobiļu īpašnieku. Subaru ieguva 75 punktus, kas ir par 2 punktiem vairāk nekā pagājušā gada aptaujā, un tas ļāva šim auto zīmolam ierindoties pirmajā vietā.
Japāņu uzvaras gājiens turpinājās, jo Subaru pēdās gāja arī citi japāņu auto zīmoli. Mazda ierindojās otrajā vietā, un tai sekoja Toyota, Honda un Nissan. Par labāko Eiropā ražoto auto zīmolu kļuva Volvo, kas ieguva sesto vietu.
Visi Subaru modeļi izrādījās pārāki, vērtējot braukšanas dinamiku, un saņēma augstāko jebkad piešķirto novērtējumu testa braucienu kategorijā. Gluži jaunais Subaru Impreza, kas ir viens no šā gada jaunpienācējiem, strauji izvirzījās un tika nominēts kategorijā „Labākā izvēle savā klasē”.
Subaru augstu novērtēts arī lietoto automobiļu tirgū. Pēc ALG (Automobiļu līzinga rokasgrāmatas) datiem šogad Subaru ir augstākā tālākpārdošanas vērtība ASV tirgū. Attiecībā uz modeļiem – gan Legacy, gan Outback ieguva pirmās vietas savās klasēs.
Top 12 auto zīmoli pēc patērētāju aptaujas datiem, 2012. gads
1. Subaru 75 p.
2. Mazda 74 p.
3. Toyota 73 p.
4. Honda 72 p.
5. Nissan 67 p.
6. Volvo 64 p.
7. Hyundai 63 p.
8. BMW 63 p.
9. Volkswagen 62 p.
10. Ford 60 p.
11. Mercedes-Benz 58 p.
12. General Motors 56 p.