
Subaru flagmanis lieliem vīriem
Neatkarīgi no starpasu sajūga tipa un diferenciāļu sarežģītības, Subaru SAWD piedziņa ir mugurkauls, ap kuru faktiski „izaudzēts” jebkurš šīs markas modelis. Plašāku atpazīstamību Eiropā daudzviet nezināmā japāņu marka ieguva 80. un 90. gados, bet jo īpaši pēc gadsimtu mijas - pateicoties sensacionālajiem panākumiem WRC jeb Pasaules čempionātā autorallijā. Lai gan Subaru rūpnīcas komanda jau desmit gadus ir vēsture, trīs pasaules čempionu tituli un tikpat daudz ražotāju kausu padarījuši Impreza STI par īstu kulta auto un leģendu. Paradoksālā kārtā rallijā kaldinātais imidžs agrāk maldināja potenciālos Subaru klientus, kam „turboimprezas” vietā nepieciešams izturīgs, ērts un sliktos ceļa apstākļos uzticams automobilis. Lai gan pilnpiedziņa vieglajos auto tagad ir bieži sastopama parādība, ne visi auto der skarbiem ekspluatācijas apstākļiem, - un, kas dīvaini, ne katrs vadītājs vēlas pārsēsties uz augstu apvidus automašīnu vai visuresošajiem krosoveriem. Paaugstinātas pārgājamības universāļiem stabili pieslēdzoties premium straumei un premium cenām, arvien vairāk lauksaimnieku, mednieku un piegādātāju atklāj sev Subaru Outback. Ražots tikai un vienīgi kā liels universālis ar paaugstinātu klīrensu, Outback patlaban kļuvis par Subaru flagmani. Tas attiecas arī uz salona apdari, komunikāciju ierīcēm un vadītāja asistentiem, kas atjauninātajā Outback izlaidumā ir modernās autobūves prasību līmenī. 2,5 litru četru cilindru bokserdzinējam nav turbopūtes, līdz ar to motora darba resurss un uzturēšana nerada šaubas. Aptaujājot jaunā Outback īpašniekus, atklājās vēl viena priekšrocība – šī modeļa sēdpozīcija ir ļoti piemērota gara auguma vīriem.
Starp apvidus auto un krosoveru
Populārāks par Outback ir tikai vienīgais SUV tipa automobilis Subaru gammā - Forester. Stabilu piekritēju loku tas iemantojis pateicoties vienkāršai, ietilpīgai virsbūvei, plašiem, pēc iespējas taisniem stikliem (tie uzlabo pārredzamību) un, protams, tehniskajām iespējām. Pieejams ar 2 litru atmosfērisko benzīna bokserdzinēju. Forester ir atbilde uz visiem praktiskas, saimnieciskas un pārdomātas dzīves jautājumiem. Pašlaik pārdošanā pieejami Forester X-line komplektācijas modeļi, kas visi jau bāzes versijā aprīkoti ar Eye-Sight pretsadursmes sistēmu ar adaptīvo kruīzkontroli, joslu maiņas asistentu, automātisko bremzēšanu, atpakaļskata kameru, klimata kontroli, apsildāmu stūri, Subaru Intelligent Drive braukšanas režīmu, parocīgo Lineartronic variatoru, kā arī unikālo X-Mode režīms reālam bezceļam. X-Line iezīmē pēdējos esošās paaudzes Forester pirms jaunā modeļa nonākšanas tirgū 2019. gada rudenī. Tāpēc pašlaik pie oficiālā dīlera AD REM Auto tiem pieejama arī ļoti izdevīga cena – sākot no 25 990 EUR. Vairāk par piedāvājumu lasiet šeit. Lētākais un kompaktākais Subaru modelis ar palielinātu klīrensu ir krosovers XV. Kopš nesenās modernizācijas tam ir jauna, sportiska salona apdare, jauna multimediju iekārta no augstākas klases modeļiem un izvēle starp 1,6 vai 2 litru benzīna dzinējiem. Sezonas jaunums ir X-Mode bezceļu braukšanas sistēma, kas darbojas uz mata tāpat kā visurgājēja cienīgajā Subaru Forester. Līdz ar to pēc dizaina, izmēra un koncepcijas XV iekļaujas raibajā „pilsētas džipu” barā, taču nevienam nav tādas visu riteņu piedziņas kā Subaru. Arī šim modelim AD REM Auto piedāvā īpašus iegādes nosacījumus, sadarbībā ar Swedbank līzings, piedāvājot līzinga likmi 0,9%. Saglabājot pirms daudziem gadu desmitiem iedibināto konstrukciju, Subaru automašīnas kļuvušas par mūsdienīgiem, labi aprīkotiem automobiļiem kā laukiem, tā pilsētai. Iedomājieties jebko no žurnālu vāku automobiļu „gadžetiem” – dinamiskās līkumu gaismas, apsildāmu stūri vai skārienjūtīgu ekrānu pa visu viduskonsoli, - Subaru tas viss ir. Ak jā, vai pieminējām pirmās trīs bezmaksas apkopes garantijas laikā? Jā, arī tas!
