Ziņas

Subaru ieņem pirmo vietu 2022. gada Consumer Reports zīmolu reitingā

Patērētāju organizācija Consumer Reports ik gadu apkopo dažādus skaitļus, datus un statistiku, lai noteiktu vislabākos un vissliktākos automobiļu zīmolus. Vērā tiek ņemti tādi rādītāji kā testbraucienu rezultāti, īpašnieku apmierinātība, drošība, uzticamība, un no tā visa tiek iegūts kopējais rezultāts skalā līdz 100. 

Jo lielāks šis skaitlis, jo labāks ir zīmols, un 2022. gadā Subaru ir palicis nepārspēts. Patiesībā Subaru ir vienīgais autoražotājs, kam izdevies pārsniegt 80 punktu atzīmi, ieņemot pirmo vietu ar 81 punktu. 

Subaru pārspēja visus konkurentus un ieguva vislabākā zīmola godu kopvērtējumā, apsteidzot otrajā vietā esošo Mazda un trešajā vietā esošo BMW zīmolu. Ceturtajā vietā ierindojās Honda, bet piektajā Lexus. Pasaulē lielākie autoražotāji Toyota un Volkswagen ieņēma attiecīgi devīto un septiņpadsmito vietu.

Consumer Reports vērtē jauno automobiļu uzticamību, balstoties uz vairāk nekā 3 miljonu īpašnieku pieredzi un gan pašu, gan citu neatkarīgu institūtu veikto testu rezultātiem. Tas padara organizācijas ikgadējo automobiļu pētījumu par pasaulē lielāko aptauju par automobiļiem un uzticamu avotu, apsverot jauna auto iegādi.

Ar pilno 2022. gada zīmolu ziņojumu var iepazīties zemāk esošajā saitē. 

https://www.consumerreports.org/cars-driving/which-car-brands-make-the-best-vehicles-a6159221985/ 

Subaru ieņem pirmo vietu 2022. gada Consumer Reports zīmolu reitingā